Należący do Fundacji Medialnej7 portal ewangelizacyjny Stacja7 odnotował rekordowe wzrosty liczby odsłon i liczby Czytelników. W ciągu zaledwie roku z 8. miejsca w zestawieniu najpopularniejszych portali religinych wszedł na czwarte.

To dane opublikowane wczoraj przez firmę Gemius, która regularnie bada polski Internet.

Badania opublikowane wczoraj dotyczyły wyłącznie wyników serwisów religijnych w roku 2019. Liderem zestawienia i jednocześnie najczęściej odwiedzaną stroną jest portal Deon.pl, jednak tym, co daje nam szczególną satysfakcję, jest fakt, że Stacja7 znalazła się tuż za podium, na miejscu czwartym, zaraz za serwisami Gosc.pl i Aleteia. Oznacza to, że zaledwie w ciągu jednego roku awansowaliśmy w zestawieniu najpopularniejszych serwisów o cztery miejsca, odnotowując jeden z największych wzrostów.

Liczba użytkowników Stacji7 wzrosła w ciągu roku o 160,8 tys. (60,3 proc.) zaś liczba odsłon strony o 173,1 tys. (21,4 proc.). Inne strony, które w tym czasie również zanotowały wzrost społeczności to Gosc.pl (wzrost o 167,5 tys. odwiedzających i 4,66 mln odsłon), Wiara.pl (o 91,8 tys. użytkowników i 147,9 tys. odsłon) oraz Gloria.tv (wzrost 193,7 tys. – największy procentowy wzrost w ciągu roku).

– Badania pokazały, że nasza społeczność rośnie w takim tempie, że już szybciej się prawie nie da. Podium mamy na wyciągnięcie ręki. Konsekwentnie budujemy naszą drogę na szczyt – podsumowuje Andrzej Mitek, manager Stacji7.

Zwraca również uwagę na inne ciekawe zjawisko widoczne w opublikowanych wczoraj statystykach: stosunek liczby realnych użytkowników do liczby odsłon Stacja7 ma wyjątkowo zrównoważony (1:2). – Oznacza to, że za Stacją7 stoi realna społeczność Czytelników – ocenia Andrzej Mitek.

 

ad/Stacja7